Jak wiecie musi być regulamin Role-Play'u.
ZAKAZY Robienia PG Robienia MG Robienia Non-rp OOC w IC. oraz IC w OOC
Admini Mog± banować graczy za wymienione wyżej rzeczy. Sprawdzaj± podania pilnuj± czysto¶ci na serwerze i mog± obserwować serwer mog± dawać ostrzeżenia za non-rp lub inne (3 ostrzeżenia ban)
Uczniowie Odrabiaj± sami zadanie domowe (Nie ¶ciagaj±c z internetu oczywi¶cie) Mog± używać pomocy z biblioteki. musz± słuchać nauczyciela wykonuj± rozkazy nauczyciela nie lataj± na terenie BeauxBattons.
Nauczyciele Prowadz± lekcję zgodnie z planem zajęć Aby zrobić kółko musz± mieć zgodę dyrektora. Mog± wsadzać prefektów i uczniów do kozy Mog± nagradzać punktami ujemnymi jak i dodatnimi. Mog± dać szlaban. Słuchaj± dyrektora.
Dyrektor Trzeba go słuchać. Jego zdanie jest najważniejsze. Może latać na terenie szkoły. Może wyrzucić lub zawiesić w prawach ucznia.
Vice dyrektor Jak dyrektor decyduję o zarz±dzeniach szkoły. Gdy dyrektor wyjedzie ten go zastępuję. Gdy dyrektor umrze ten zmienia się w dyrektora i wybiera Vice Dyrektora. Jest najważniejszy po dyrektorze .
Gajowy Może się zwolnić z posady. Dostaje osi±gnieci± za pomoc nauczycielom. Może sam zbudować sobię domek Może hodować zwierzęta
Prefekci Mog± wsadzać do kozy By zdobyć prefekta trzeba mieć 5 W z 5 przedmiotów. Mog± zwolnić się z swojej posady.
Horkruksy Horkruksy tworzy się je¶li ma się na nie zgodę co najmniej 3 S± to ksi±żki z kilkoma napisami.
Doro¶li Mog± pracować w MM. Mog± kupywać domy. Mog± latać gdzie chc± Nie mog± używać zaklęć na mugolach
¦mierciożercy Mog± zabijać je¶li posiadaj± zgodę na zabicie danej postaci i postać się zgodzi. Mog± rzucać Imperio,ani avada Kedavra oraz Crucio Słuchaj± się przywódcy.
Wampiryzm i Wilkoł±ctwo Mog± przemieniać kogos,tylko w uzgodnieniu z Administracja. Wampiry w czasie pełni maja zakaz wchodzenia do zamku. Je¶li chcemy,zeby twoja postac została wilkołakiem/wampirem,piszemy to w podaniu.Potem dana osoba daje test.(Pozniej napisze jaki admin od czego jest np. Jasiu jest od wampiryzmu <---To był tylko przykład!)
Stworzenia Robi± dziuplę je¶li maj± zgodę od administracji. Mog± ugryĽć w dowolnej chwili. Nie musz± posiadać zgody by zabić kogo¶ kto wejdzie na ich teren. Mog± mieć 4 panów
Domy: S± 4 domy: Heroiquours Bellefuille Ombrelune Papinilluse
Na zamku: S± zaklęcia przeciw obronne. Nie przepuszczaj± one kogo¶ na miotlę lub ¶mierciożerców. S± tereny niedozwolone np: ¦miertelny las lub inne.
|